ohbukster

BUKAROO💀

@ohbukster
211.2K  |  Macro Influencer

Latest data update: a year ago
Real Recognize Real and b*tch you lookin Real Unfamiliar

@ohbukster is a TikToker who has posted 81 videos on TikTok. @ohbukster has 211.2K followers, and their videos have received total of 2.6M likes.

DisclaimerExolyt is not affiliated with TikTok or Bytedance in any way
Followers
211.2K
Likes
2.6M
Videos
81
Views
30.0M
Exo Score6.2 / 10
Score based on our analysis of the profile
Engagement rate15.8%
Higher than average this size account
Follower like ratio8.1%
Bigger ratio indicates that likes also bring followers

Register to Exolyt to see profile analytics and statistics



TikTok videos from @ohbukster

Check out the latest videos that @ohbukster has posted on TikTok! Click on any video to find Analytics for that video.
Video with title '6:51 to be exact #foryoupage #fyp #YouHaveTo'
Views icon
32.2K
Like icon
971
Comment icon
53
Share icon
0
E
3.2%
2020-09-10
6:51 to be exact #foryoupage #fyp #YouHaveTo
Video with title 'Y’all tag @bigsquadskub I wanna battle😂😂 #ThatsHot #YouHaveTo #foryoupage #fyp #challenge'
Views icon
48.3K
Like icon
1.6K
Comment icon
49
Share icon
16
E
3.5%
2020-09-10
Y’all tag @bigsquadskub I wanna battle😂😂 #ThatsHot #YouHaveTo #foryoupage #fyp #challenge
Video with title 'THE MØB JUST HIT 200K I love yall thank you sooo much💛🖤🤞🏿'
Views icon
45.7K
Like icon
1.4K
Comment icon
59
Share icon
3
E
3.1%
2020-09-10
THE MØB JUST HIT 200K I love yall thank you sooo much💛🖤🤞🏿
Video with title 'Reply to @jxck_17_ thank you.💛'
Views icon
102.6K
Like icon
4.9K
Comment icon
195
Share icon
10
E
5.0%
2020-09-08
Reply to @jxck_17_ thank you.💛
Video with title 'Take Your Time. #MillennialsOfTikTok #DidYouKnow #foryoupage #fyp #duet #vibewithme #challenge'
Views icon
112.5K
Like icon
2.9K
Comment icon
183
Share icon
11
E
2.7%
2020-09-07
Take Your Time. #MillennialsOfTikTok #DidYouKnow #foryoupage #fyp #duet #vibewithme #challenge
Video with title 'Reply to @_5dark  pay up my guy🤝'
Views icon
254.4K
Like icon
15.4K
Comment icon
458
Share icon
14
E
6.2%
2020-09-06
Reply to @_5dark pay up my guy🤝
Video with title 'Reply to @.2pencer this you?'
Views icon
246.4K
Like icon
6.6K
Comment icon
112
Share icon
15
E
2.7%
2020-09-06
Reply to @.2pencer this you?
Video with title 'Reply to @ana_oop26 🖤💛💛🖤'
Views icon
157.1K
Like icon
3.9K
Comment icon
66
Share icon
6
E
2.5%
2020-09-06
Reply to @ana_oop26 🖤💛💛🖤
Video with title 'Reply to @georgenotfound._.is_cute ngl you’ll be doing me a favor..🤝'
Views icon
124.8K
Like icon
3.2K
Comment icon
82
Share icon
6
E
2.6%
2020-09-06
Reply to @georgenotfound._.is_cute ngl you’ll be doing me a favor..🤝
Video with title 'Reply to @haden.420 people is making a big deal like I’m supposed to be doing a backflip. Calm down'
Views icon
166.9K
Like icon
4.4K
Comment icon
160
Share icon
5
E
2.7%
2020-09-06
Reply to @haden.420 people is making a big deal like I’m supposed to be doing a backflip. Calm down
Video with title 'Reply to @infinite_fabian thank you bro🌙'
Views icon
95.3K
Like icon
2.5K
Comment icon
42
Share icon
3
E
2.6%
2020-09-06
Reply to @infinite_fabian thank you bro🌙
Video with title 'Reply to @lilharv11 idk'
Views icon
85.5K
Like icon
2.0K
Comment icon
48
Share icon
2
E
2.4%
2020-09-06
Reply to @lilharv11 idk
Video with title 'Reply to @nflikeid32 they said it i didnt'
Views icon
82.3K
Like icon
2.5K
Comment icon
56
Share icon
3
E
3.2%
2020-09-06
Reply to @nflikeid32 they said it i didnt
Video with title 'Reply to @asharmani I’ve been trying for the longest'
Views icon
82.4K
Like icon
1.6K
Comment icon
30
Share icon
5
E
2.0%
2020-09-06
Reply to @asharmani I’ve been trying for the longest
Video with title 'Reply to @pandagood2 no hate. Things just come and go...'
Views icon
362.8K
Like icon
53.5K
Comment icon
574
Share icon
29
E
14.9%
2020-09-06
Reply to @pandagood2 no hate. Things just come and go...
Video with title 'Who wants Buck on a song. Free features today only!'
Views icon
227.0K
Like icon
4.0K
Comment icon
201
Share icon
7
E
1.9%
2020-09-05
Who wants Buck on a song. Free features today only!
Video with title 'WE JUST HIT 100k I LOVE YALL💛💛💛'
Views icon
398.0K
Like icon
8.3K
Comment icon
372
Share icon
21
E
2.2%
2020-09-04
WE JUST HIT 100k I LOVE YALL💛💛💛
Video with title '#duet with @niah.fenn'
Views icon
658.2K
Like icon
19.1K
Comment icon
466
Share icon
13
E
3.0%
2020-09-02
#duet with @niah.fenn
Video with title 'I appreciate everybody that’s supporting me😁 I love yall💛🖤'
Views icon
968.1K
Like icon
16.9K
Comment icon
171
Share icon
34
E
1.8%
2020-09-02
I appreciate everybody that’s supporting me😁 I love yall💛🖤
Video with title 'Reply to @_0nlyraww.jj SOMEBODY FINALLY UNDERSTANDS'
Views icon
594.1K
Like icon
18.2K
Comment icon
206
Share icon
21
E
3.1%
2020-09-01
Reply to @_0nlyraww.jj SOMEBODY FINALLY UNDERSTANDS
Page 1 / 1